حمله قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی، مصر، فرانسه و ایتالیا به لیبی

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 278
باردید دیروز : 206
بازدید هفته : 738
بازدید ماه : 723
بازدید سال : 6123
بازدید کلی : 146432

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 13 اسفند 1394
نظرات
پایگاه خبری صهیونیستی «دبکا فایل» در گزارشی فاش کرد که قاهره، پاریس و رم در حال هماهنگی با یکدیگر و با تل‌آویو برای اقدام نظامی علیه کشور لیبی هستند؛ اقدامی که ممکن است با پاتک داعش به حمله‌کنندگان مواجه شود.
عملیات نظامی مصر، فرانسه، ایتالیا و رژیم صهیونیستی در لیبی/ استفاده از سلاح‌های هسته‌ای در مرز لیبی
گروه بین‌الملل مشرق - پایگاه خبری صهیونیستی «دبکا فایل» در گزارشی افشا کرد که قاهره، پاریس و رم در راستای مبارزه با گروه تروریستی تکفیری «داعش» در حال انجام هماهنگی های لازم از یک سو با یکدیگر و از سوی دیگر با تل آویو برای اقدام نظامی در لیبی هستند.

دبکا فایل با بیان اینکه مصر و لیبی دارای مرزهای مشترکی هستند، افزود: ناو هواپیمابر «شارل دوگل» که در آب های دریای سرخ حضور دارد، در حال حرکت به سمت دریای مدیترانه است و بر اساس برنامه این ناو فرانسوی قرار است، هفته اول ماه مارس به دریای مدیترانه برسد.

این پایگاه خبری که به نزدیکی اش به سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی معروف است، به نقل از منابع نظامی این رژیم نوشت: نیروی دریایی مصر رزمایش نظامی بزرگی را با مشارکت نیروی دریایی فرانسه برگزار خواهد کرد که در آن از سلاح های هسته ای نیز استفاده خواهد شد.

دبکا افزود: ناو مصری «تحیا مصر» برای اولین بار در این رزمایش نظامی شرکت خواهد کرد و ماموریت اقدام نظامی در لیبی هم اکنون بین سه کشور مصر و فرانسه و ایتالیا تقسیم شده و در این راستا توافقات و هماهنگی های ضمنی درباره عملیات و ابزارهای اجرایی آن در لیبی با تل آویو صورت گرفته است.

این پایگاه صهیونیستی پیش بینی کرد که اقدام نظامی این سه کشور در لیبی آوریل یا می آینده، یعنی حداکثر تا دو ماه دیگر آغاز شود و در این راستا در پایگاه های هوایی غرب مصر حالت فوق العاده اعلام شده تا آمادگی و تدارک لازم برای آغاز عملیات هوایی در لیبی اتخاذ شود.

دبکا فایل مداخله مستقیم آمریکا در عملیات هوایی علیه لیبی را بعید دانست و تاکید کرد که واشنگتن از همپیمانان خود در اروپا از جمله فرانسه و انگلیس و ایتالیا و همچنین مصر در خاورمیانه برای مشارکت در این عملیات استفاده خواهد کرد.

دبکا گزارش خود را با بیان این گفته به پایان رساند که اگرچه چند هفته بیشتر به آغاز اقدام نظامی در لیبی باقی نمانده، اما تاکنون تعداد نیروهای نظامی شرکت کننده در این عملیات مشخص نیست.

مطالب مرتبط

تعداد بازدید از این مطلب: 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود